isvarmt

Alla inlägg under juni 2014

Av Linda Jonasson - 25 juni 2014 12:00


Lägerlivet

är pricken över i:et!



Fyra dagar av alieninvasion på Laviken. En fantastisk

lägervecka, men fantastiska barn och fantastiska ledare och.. 
Ja. Till och med fantastiska aliens! Detta år hade vi rymd-tema
med allt var det innebär. Aliens, raketbygge, science fiction, 
ett helt eget planetorium (sååå coolt!).. hundratals barn och jag
vet inte ens vad. Jag älskar Lavikenlägret, hur jobbigt det än är.

Jag har inte så mycket att skriva om lägret egentligen, men jag
tänkte att bilderna får tala istället för mig. Det brukar bli bäst så.




                                     



Några av bilderna kommer från Erica Andersson och Christine Bokström (dom rundaste bilderna)

Av Linda Jonasson - 6 juni 2014 21:45


Sveriges nationaldag

i reservhuvudstaden Karlsborg! ♥



Tog en första-gångs-resa till det dom kallar Reservhuvudstaden,
till mannen som visade sig vara mitt livs kärlek, min livskamrat.
Det var en fantastisk sommarvecka, och allt förutom hemresan
var bara lycka och kärlek! Vi gosade med hundarna, badade,
spenderade tid med varandra.. och vi kollade på soldater.

Det var en annorlunda nationaldag än vad jag är van vid,
men oj så otroligt mycket bättre den var än vad jag någonsin tänkt mig
att en nationaldag, eller dag alls kunde vara. 

Toms familj var verkligen jättetrevlig och jag hade det så otroligt
jättebra. ♥ Fotade inte så mycket, vilket ofta är ett tecken
på att jag var upptagen med allting annat i livet. Good sign!





 
Herr Soldat, Mannen till en av mina bästaste vänner.



     

Ovido - Quiz & Flashcards