isvarmt

Alla inlägg under februari 2015

Av Linda Jonasson - 24 februari 2015 23:30

 

Södermalm
och livet som sambo!


Idag flyttade jag ihop tillsammans med mitt livs kärlek, mannen i mitt liv. 

Vi bor numera (fram till augusti) på Södermalm, Stockholms finare kvarter.

Här kommer några bilder från lägenheten och området runt omkring den.
För dom som undrar, så bor vi precis vid tunnelbanehållplatsen Skanstull, och precis
utanför ringvägen. Man kan gå till centrum härifrån utan problem! :)

Det tar även 5-10 minuter med tunnelbana till globen, och vill man inte åka så går det
finfint att gå dit. Jag trivs så helt obeskrivligt bra, och jag vet inte om något ställe
nånsin har känts så mycket som hemma, som Södermalm har gjort från allra första stund. ♥


Det är en fantastiskt fin etta med kök, perfekt utsikt och hitills superlugna och trevliga grannar!
Pizzerior, frisörsalonger, resturanger och barer precis överallt runtomkring, och som att det
inte vore nog, så bor vi precis ovanför en fantastisk liten thai-resturang!



 

(Nej lägenhete är inte rund, det är bara panoramat som inte riktigt blev som jag hade tänkt!)



 






                     

Ovido - Quiz & Flashcards