isvarmt

Direktlänk till inlägg 6 juni 2014

June 6th.

Av Linda Jonasson - 6 juni 2014 21:45


Sveriges nationaldag

i reservhuvudstaden Karlsborg! ♥



Tog en första-gångs-resa till det dom kallar Reservhuvudstaden,
till mannen som visade sig vara mitt livs kärlek, min livskamrat.
Det var en fantastisk sommarvecka, och allt förutom hemresan
var bara lycka och kärlek! Vi gosade med hundarna, badade,
spenderade tid med varandra.. och vi kollade på soldater.

Det var en annorlunda nationaldag än vad jag är van vid,
men oj så otroligt mycket bättre den var än vad jag någonsin tänkt mig
att en nationaldag, eller dag alls kunde vara. 

Toms familj var verkligen jättetrevlig och jag hade det så otroligt
jättebra. ♥ Fotade inte så mycket, vilket ofta är ett tecken
på att jag var upptagen med allting annat i livet. Good sign!





 
Herr Soldat, Mannen till en av mina bästaste vänner.



     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Jonasson - 30 juni 2015 16:22

  Jag gör ett försök till att byta bloggportal.  Flyttar över till Nouw.com/isvarmt   Detta för att bloggplatsen inte funkar superskönt i telefonen, vilket kommer vara nästan ett måste inför allt som händer nu framöver.   I värsta fall ...

Av Linda Jonasson - 5 juni 2015 10:15

Seg uppdateringså jag får fullfölja med en sån där ful lista.   Namn: Linda JonassonPiercingar: Tre i läppen, En i tungan, Industrial, Tre hål i öronen. Tatueringar: Två smileysar på handlederna, En text längs ryggraden och ett SAIK-S på foten.Lä...

Av Linda Jonasson - 17 maj 2015 23:15


     

Av Linda Jonasson - 22 april 2015 23:47

TvåtusenfemtonEtt år som är på min sida.   Lång tid har gått in på det nya året. Dagarna blev till veckor, och från ingenstans blev veckorna till månader och alldeles strax är april över och det blir maj. Nästan ett halvår har gått och jag ska va...

Av Linda Jonasson - 20 april 2015 21:30

  Kungsträdgårdenoch fantastiska körsbärsträd!   Idag tog jag en sväng till Kungsträdgården efter jobbet. Köpte mig lite choklad och en glass, och bestämde mig för att göra precis som "alla andra i Sthlm" och fotografera körsbärsträden. Kanske ...

Ovido - Quiz & Flashcards