isvarmt

Direktlänk till inlägg 28 mars 2015

March 28th

Av Linda Jonasson - 28 mars 2015 23:45


Femtioårskalas
För den bästa morbrorn man kan ha!


Efter mycket om och men åkte jag och spenderade en helg i Sandviken. Det spelar ingen roll hur mycket jag älskar att inte bo hemma, så behövs ändå en helg (om året ungefär) hemma så mamma kan laga mat och pyssla om mig. Att spendera helgen hemma med duntäcke och akvariumet, och vänner som trots allt flyttande väljer att knacka på ens fönster och säga "Hej jag har saknat dig".


Lördag förmiddag spenderade jag på överraskningskalas hos min käraste mormor, för min morbror som fyllt 50 år i veckan! Han visste inte att alla skulle komma, och det blev ett väldigt trevligt släktkalas med människor vi inte sett på väldigt länge. Mammas och Jannes kusiner med familjer, Jannes familj och vår familj.. Till och med tjocke Oskar (mormors folkskygga katt) var med en sväng på kalaset! 


Det var trevligt och kul och massa massa fika! 
Grattis igen, käre morbror!





               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Jonasson - 30 juni 2015 16:22

  Jag gör ett försök till att byta bloggportal.  Flyttar över till Nouw.com/isvarmt   Detta för att bloggplatsen inte funkar superskönt i telefonen, vilket kommer vara nästan ett måste inför allt som händer nu framöver.   I värsta fall ...

Av Linda Jonasson - 5 juni 2015 10:15

Seg uppdateringså jag får fullfölja med en sån där ful lista.   Namn: Linda JonassonPiercingar: Tre i läppen, En i tungan, Industrial, Tre hål i öronen. Tatueringar: Två smileysar på handlederna, En text längs ryggraden och ett SAIK-S på foten.Lä...

Av Linda Jonasson - 17 maj 2015 23:15


     

Av Linda Jonasson - 22 april 2015 23:47

TvåtusenfemtonEtt år som är på min sida.   Lång tid har gått in på det nya året. Dagarna blev till veckor, och från ingenstans blev veckorna till månader och alldeles strax är april över och det blir maj. Nästan ett halvår har gått och jag ska va...

Av Linda Jonasson - 20 april 2015 21:30

  Kungsträdgårdenoch fantastiska körsbärsträd!   Idag tog jag en sväng till Kungsträdgården efter jobbet. Köpte mig lite choklad och en glass, och bestämde mig för att göra precis som "alla andra i Sthlm" och fotografera körsbärsträden. Kanske ...

Ovido - Quiz & Flashcards