isvarmt

Direktlänk till inlägg 31 januari 2015

January 31th

Av Linda Jonasson - 31 januari 2015 23:45

 

Salesaward
En kväll på Stureplan!




Idag jobbade jag som mingelfotograf på jobbets salesaward dom håller varje år. Detta år, hade dom den på baren Pure på Stureplan, och dresscode därefter.

Det var otroligt roligt, men eftersom jag inte riktigt känner någon än, var det lite tråkigt att inte ha så många att prata med trots att många var där. Jag hade iallafall mina kompanjoner, Simon, Jakob och Matthias. Men även Mikaella och Johanna som jag jobbar med. Jättetrevliga människor verkligen, tur att jag har så bra kollegor!

Det vanns priser, åts tvårätters god mat och det dracks en hel del. Bartendern var grym på alkoholfria drinkar! Det blev en hel del snygga bilder också, vilket kanske var tur eftersom jag jobbade.


Runt 23.30 hade mina kompanjoner dragit sin väg, och jag bestämde mig för att följa med Jakob och hans kompis ut. Vi gick och kastade pil på något ställe, jag kom tvåa. Sen åkte jag hem till Östberga igen och myste med världens vackraste valp vid min sida. 




                 


Kod för att importera min blogg till Nouw: 6108118837

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Jonasson - 30 juni 2015 16:22

  Jag gör ett försök till att byta bloggportal.  Flyttar över till Nouw.com/isvarmt   Detta för att bloggplatsen inte funkar superskönt i telefonen, vilket kommer vara nästan ett måste inför allt som händer nu framöver.   I värsta fall ...

Av Linda Jonasson - 5 juni 2015 10:15

Seg uppdateringså jag får fullfölja med en sån där ful lista.   Namn: Linda JonassonPiercingar: Tre i läppen, En i tungan, Industrial, Tre hål i öronen. Tatueringar: Två smileysar på handlederna, En text längs ryggraden och ett SAIK-S på foten.Lä...

Av Linda Jonasson - 17 maj 2015 23:15


     

Av Linda Jonasson - 22 april 2015 23:47

TvåtusenfemtonEtt år som är på min sida.   Lång tid har gått in på det nya året. Dagarna blev till veckor, och från ingenstans blev veckorna till månader och alldeles strax är april över och det blir maj. Nästan ett halvår har gått och jag ska va...

Av Linda Jonasson - 20 april 2015 21:30

  Kungsträdgårdenoch fantastiska körsbärsträd!   Idag tog jag en sväng till Kungsträdgården efter jobbet. Köpte mig lite choklad och en glass, och bestämde mig för att göra precis som "alla andra i Sthlm" och fotografera körsbärsträden. Kanske ...

Ovido - Quiz & Flashcards