isvarmt

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Linda Jonasson - 18 maj 2013 10:12

 

.

.

.

Geocaching är lite som en skattjakt! Man får kordinater till sin GPS 

eller till sin smartphone, går dit kordinaterna visar och letar efter en gömma!

Superkul. Jag har varit 'aktiv' sedan förra sommaren, men började ordenligt
när jag flyttade hit till Wendelsberg. 

Igår gömde jag och Elon en egen sådan här låda! 

Redan bara någon timme efter den kom upp online
så var det två väldigt trevliga farbröder vid namn Lars och Lars
som var där och loggade den tillsammans med två söta hundar!

Det var otroligt kul och vi fick mycket beröm för allt möjligt.

Allra helst att det var en multi och att lådan och loggen var så fina.

.

.

Om någon som läser detta har chansen att logga den, 

Så skulle jag bli superglad! :)

Här finns länken till den:

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=8eb3f471-de10-45cc-8058-79951e3c0461


(Det är för övrigt 14 dagar kvar nu tills jag flyttar till viken
och bara 13 tills jag slutar mitt år på Wendelsberg)

Ovido - Quiz & Flashcards