isvarmt

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Linda Jonasson - 24 januari 2014 23:30


Ett litet besök på

Mc-Mässan!


Idag åkte jag och grabbarna (Anders, Marcus, John E och Martin)

in på Göteborgs årliga MC-mässa på svenska mässan! :)

Vi kollade på många fina motorcyklar och andra fina leksaker,

.. och sen satte jag mig ner hos Mattias från Bonerattle Tattoo.

Jag fick min efterlängtade Memento Mori intatuerad längs ryggraden!


Det var otroligt inte skönt, utan snarare smärtsamt som fan på vissa

ställen. Men 80% av den gjorde bara "lagomt" ont. Däremot bokstäverna

längst upp var inte mysigt någonstans faktiskt..

Men tatueraren var grym, och hans tatueringsbuddy Fredd var fantastiskt rolig.

Det var ändå rätt najs att sitta där och lyssna på grabbarna ;))


 





Jag blev som en liten turistattraktion i min smärta, och det bästa citatet

från kvällen är Fredd som sa "Tuff rockbrud med svart hår och piercingar..

Nu är du inte så jävla kaxig längre va?! :D" hahaha.

Näe det var mycket kul. Skönt med en tatuerare som man ändå klickar med.




    


 
      




Nu är lillasyster också gaddad med samma motiv som bröderna!

Som storebror sa, Välkommen till klanen! ;D

 

 

Jag är grymt nöjd. Från att ha varit planerad i 1-2 år så 

blev det en spontan tripp in Götet. Totalt tre timmar tog det

från första "Jag vill göra den här" till att den var klar,

1h 40 min tatueringstid. Jag är fantastiskt nöjd.

Tack Mattias! :)

Ovido - Quiz & Flashcards