isvarmt

Alla inlägg den 5 april 2015

Av Linda Jonasson - 5 april 2015 23:45

 

Påskhelgen
tillsammans med världens bästa tjejer!


Eftersom Tom hade sitt gamla Karlsborgs-gäng på besök över påsk så tog jag tillfället i akt och spenderade helgen i Farsta tillsammans med två nyfunna men helt fantastiska vänner (och kollegor!) Mikaella och Olivia. 


Det var skönt och roligt at få lite tjejbaciller för en helg. Dom fixade upp mig med smink för en hel nation och fixade håret och bytte kläder på mig.. Jag är nog den snyggaste barbiedockan jag har sett i mina dagar, heh.. Det blev utgång på Stureplan och hemmamys med solarium och godis i mängder. Saknat tjejsnack och bara allmänt trevligt hela tiden. Jag behövde en helg borta från livet en stund och vara i en helt anan värld. 


Cheers, to new friends!


               

Ovido - Quiz & Flashcards