isvarmt

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Linda Jonasson - 19 augusti 2012 23:14

Nu har all min väntan fått ett slut!
Efter ca 8 timmars bilfärd mot den vackra staden Mölnlycke så har min första dag gått, som boende på folkhögskolan Wendelsberg.

Naturen runt omkring mig är totalt 'breath taking' Och jag är otroligt förälskad i allt.
Träden är säkert två-tre meter som minst i omkrets och minst 10-15 meter höga, sjön ligger inte mer än 300 meter ifrån mitt rum och Huset. Huset! Jag bor i ett stort vitt slottsliknande hus!

Alla klasskompisar är supertrevliga och väldigt snälla. Dom har visat mig runt en hel del, innuti och utanför huset. Vi har även varit en sväng till affären! :)

Rummet jag har fått är enligt mig helt underbart och väldigt perfekt just för mig. Jag har ännu inte lyckats packa upp allting, men det hinner jag!

Jag känner att här hör jag hemma.
Detta är mitt ställe.
Min dröm, mitt hem, min tillfälliga familj.
Godnatt dag ett. <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards