isvarmt

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Linda Jonasson - 30 oktober 2013 23:53


Idag promenerade jag och M genom skogen n sväng.

Lånade Chillis kamera och tänkte att jag lika gärna

kunde passa på att uppdatera bloggen lite.. Det var ett tag sen.


Vet inte vad jag ska skriva mer än att hösten fortfarande

bara är höst och att snön är långt borta.

Vi hade en storm här i helgen/början av veckan, men jag

tyckte inte det var sådan stor skillnad mot vanligt 

höstväder här i Göteborg/Mölnlycke. Det regnade mycket

och det blåste typ nästan mycket. Som vanligt, med andra ord.



Mycket mer än så har inte hänt egentligen..

Tur att höstlovet är här fortfarande, Men jag sover kasst.

Det blir alltså ingen större skillnad i min sömn, och jag

vilar inte ut så pass mycket som om skolgång skulle behöva.

Ta mig hem till Mamma en sväng? :(


(ps. Slänger med massa random bilder från telefonen också..)




 

   

     



                                 





Och ja. Förlåt. För stunden (senaste dagarna) har jag gått över

till den mörka, hemska sidan.. Jag använder Chillis.. Canon 550D... 


(förlåt min älskade, bortgångna D60, jag har svikit dig..)


 

Ovido - Quiz & Flashcards