isvarmt

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Linda Jonasson - 9 juli 2013 19:19





En solig dag i lyckas stad!


Jag har haft Elin och Victor helt för mig själv idag och vi har
spenderat dagen i centrala Göteborg tillsammans! :)

Det har varit supervarmt och supertrevligt verkligen.


Dels så är det alltid kul att åka spårvagn. Idag mötte vi däremot

en kontrollant, första för mig någonsin tror jag haha!

Han var trevlig och pratade med oss och sådär.

Tur för mig att jag åker lagligt och sånt där numera ;D


Vi strosade omkring på stan och kollade i massa affärer,

Slappade på en gräsmatta i solskenet utanför domkyrkan och åt glass,

och åt middag på Jensens Bøfhus tillsammans. Så otroligt trevligt!


.

.

Nu ska jag kolla på Games of Thrones med Elins två tjejkompisa
från Umeå, och fortsätta slappa och njuta av min sista kväll 

i Lyckans stad. Solen skiner och värmen är slående.
Hej sommar <3 och på söndag fyller jag 20! yey.

.

.

.

                           



Ovido - Quiz & Flashcards