isvarmt

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Linda Jonasson - 14 juli 2013 23:45



Vad är det för dag idag?

Är det en vanlig dag?

NEJ DET ÄR INGEN VANLIG DAG

FÖR DET ÄR LINDAS FÖDELSEDAG

Hurra Hurra Hurraaaaaaaa!


.

.

Jag har haft en helt fantastiskt fin födelsedag detta år.

Fyller hela tjugo år, gammeltant!

Det känns fantastiskt, och fint, och underbart att ha

mina nära här, även om det inte är allihop.

.

Jag har spenderat hela min tid efter Göteborg med att
städa och baka en jäkla massa kakor. 

Misslyckades med första försöket makroner, men det
löste jag med att vara arg ett tag, och sen försöka igen!

Och jäklar i min låda vad goda dom blev ;D 

.

.

Jag har även haft min älskade storebror och hans fina familj
på besök. Varje morgon vaknar jag med lilla fröken solsken
i ansiktet som lyser upp av min närvaro. Lyckopillret <3


Over all, Jag har haft en fantastisk födelsedag.

Tack alla inblandade, och alla som hörde av sig. 
Det betyder otroligt mycket för mig. Verkligen. <3

.

.

.

.                          

Ovido - Quiz & Flashcards