isvarmt

Direktlänk till inlägg 1 januari 2014

Dag etthundratrettiosex.

Av Linda Jonasson - 1 januari 2014 00:00


..god jul och..

GOTT NYTT ÅR!



Nyår firade jag först hemma med nyårsmiddag med familjen

och Leo, Grillat kött och potatisgratäng med panacotta till efterätt.
Efterätten blev lätt misslyckad, men snygg och god. Haha.


Sen satte jag mig på UNF's LAN tillsammans med gänget.
Det var så otroligt mysigt på alla sätt och vis. Alla vänner samlade
på ett och samma ställe, busade med smällare och spelade.

(Plus att jag och Cicki satte upp stången och dansade! ♥)

Vid tolvslaget gick vi alla ut och kollade på det årliga 
kaoset som råder på gröna torget utanför UNF. Det var 
som varje år fler raketer som smällde på backen och skadade
folk runt omkring, än vad dom var fina i luften. Men i år kunde
alla sklla på att det inte fanns någon snö att göra raketerna
stabila i iallafall, om nu det är en logisk bortförklaring....
Det var mysigt och fint och underbart ändå. 
.. för dom flesta. Jag gick in efter en stund haha. ;)


Efter det blev det middag och skålning och ännu mer spel.
Det var otroligt trevligt på alla plan. Dels bara att sitta på lan
har varit underbart, Men att sitta där med de som betyder
allra mest för en är ännu bättre!



Skål, Och gott nytt år!
Ta hand om er.






     

 
 
JoJo576

JoJo576

2 januari 2014 19:42

Vad kul du verkar haft och Jättecool blogg (väldigt coolt namn den har)!

http://jojo576.bloggplatsen.se

Linda Jonasson

6 januari 2014 19:46

Tusen tack! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Jonasson - 30 juni 2015 16:22

  Jag gör ett försök till att byta bloggportal.  Flyttar över till Nouw.com/isvarmt   Detta för att bloggplatsen inte funkar superskönt i telefonen, vilket kommer vara nästan ett måste inför allt som händer nu framöver.   I värsta fall ...

Av Linda Jonasson - 5 juni 2015 10:15

Seg uppdateringså jag får fullfölja med en sån där ful lista.   Namn: Linda JonassonPiercingar: Tre i läppen, En i tungan, Industrial, Tre hål i öronen. Tatueringar: Två smileysar på handlederna, En text längs ryggraden och ett SAIK-S på foten.Lä...

Av Linda Jonasson - 17 maj 2015 23:15


     

Av Linda Jonasson - 22 april 2015 23:47

TvåtusenfemtonEtt år som är på min sida.   Lång tid har gått in på det nya året. Dagarna blev till veckor, och från ingenstans blev veckorna till månader och alldeles strax är april över och det blir maj. Nästan ett halvår har gått och jag ska va...

Av Linda Jonasson - 20 april 2015 21:30

  Kungsträdgårdenoch fantastiska körsbärsträd!   Idag tog jag en sväng till Kungsträdgården efter jobbet. Köpte mig lite choklad och en glass, och bestämde mig för att göra precis som "alla andra i Sthlm" och fotografera körsbärsträden. Kanske ...

Ovido - Quiz & Flashcards