isvarmt

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2013

Dag två.

Av Linda Jonasson - 21 augusti 2013 08:10


Det är måndag och första dagen i skolan!

Som jag har sett fram emot det här, och varit nervös.

Men nervös har jag varit helt i onödan!


Dagen startade med frukost som vanligt, 

och sen kl 10 samlades alla elever i teatern för att

lyssna på rektorns årliga tal, och lärarnas musik.

Det var en stor lycka, och en helt annorlunda känsla jämtemot

förra året. Jag visste vad som väntade, men lyckan var den samma.


Sen började vårat upprop och vi samlades i klasserna.

Det verkar än så länge vara en väldigt trevlig klass jag går i,

en del ansikten som jag känner igen från förra året.

Det var en allmänt trevlig dag med alla, och det kändes bra

att få träffa alla igen! Visst träffade jag dom redan igår,

men det var ändå väldigt skönt. Samt att alla som inte bor här

var ju här också, så det blev en hel del nytt folk.

.

.

.

Under kvällen sjönk lyckan och allt sånt där som jag

tänkt på innan kom tillbaka en sväng. Sköljde bort

det tillsammans med kameran ute, och fotade

området och stjärnorna på himlen.

Stjärnorna får mig alltid att må lite bättre, för vart

du och jag än är.. så är vi alltid under samma stjärnor. <3

"Karlavagnen lyste klart inatt igen"


                 

 
 
lisaolivia

lisaolivia

21 augusti 2013 19:39

Vilken hemtrevlig blogg du har! :)
Kika gärna in på våran o kommentera vad du tycker!

Kram

http://lisaolivia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Jonasson - 30 juni 2015 16:22

  Jag gör ett försök till att byta bloggportal.  Flyttar över till Nouw.com/isvarmt   Detta för att bloggplatsen inte funkar superskönt i telefonen, vilket kommer vara nästan ett måste inför allt som händer nu framöver.   I värsta fall ...

Av Linda Jonasson - 5 juni 2015 10:15

Seg uppdateringså jag får fullfölja med en sån där ful lista.   Namn: Linda JonassonPiercingar: Tre i läppen, En i tungan, Industrial, Tre hål i öronen. Tatueringar: Två smileysar på handlederna, En text längs ryggraden och ett SAIK-S på foten.Lä...

Av Linda Jonasson - 17 maj 2015 23:15


     

Av Linda Jonasson - 22 april 2015 23:47

TvåtusenfemtonEtt år som är på min sida.   Lång tid har gått in på det nya året. Dagarna blev till veckor, och från ingenstans blev veckorna till månader och alldeles strax är april över och det blir maj. Nästan ett halvår har gått och jag ska va...

Av Linda Jonasson - 20 april 2015 21:30

  Kungsträdgårdenoch fantastiska körsbärsträd!   Idag tog jag en sväng till Kungsträdgården efter jobbet. Köpte mig lite choklad och en glass, och bestämde mig för att göra precis som "alla andra i Sthlm" och fotografera körsbärsträden. Kanske ...

Ovido - Quiz & Flashcards