isvarmt

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Linda Jonasson - 10 november 2012 18:22


Mitt hem just nu, består av mitt rum.
Även om jag går ut, känns det som ett helt annat ställe, där ingen vet att jag existerar.

Mitt liv just nu går ut på att försöka att inte längta tillbaka till Sandviken, samt försöka få tag på någon alls som kanske skulle vilja umgås lite. Men här finns ingen, och hemma skulle det nog inte finnas någon heller.



Jag har knåpat ihop 5 eller 6 stycken julkort igår kväll och idag, mer än så har jag nog inte åstadkommit under helgen.
Jag har inte ätit sedan frukosten imorse vid nio-tiotiden och jag har ingen mat och ingen går att nå när det gäller att handla eller åka och äta..


Ensammast i världen, inte ens på telefon finns det någon. Brev har jag skrivit många, har fått 1 svar av säkert 10..
Jag ska nog bara ligga kvar här på min säng och hoppas att jag får någon briljant idé om Världsherravälde eller hitta någon bra film som jag vill se..


Ovido - Quiz & Flashcards