isvarmt

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Linda Jonasson - 15 november 2012 14:38


Idag är en något bättre dag för mig och mitt psyke, men samtidigt en något jobbig dag.
Jag fick reda på att min scout- och praktikledare Per har dött i veckan. Det tog hårdare än vad jag trodde.
Så all kärlek för dagen går till hans fru Eva och deras familj. <3


Sen har resterande dag gått bra. Vi har haft kommunikation med Björn, och vi har kollat på film. Efter lunchen hade vi 'projekt i verkligheten' - Som för våran grupp betyder att planera discon. Det gick jättebra idag, vi kom långt i våran planering.


Nu är klockan halv tre, och jag ska börja fixa inför halloween ikväll. Jag lovade mamma att uppdatera mycket och med bilder. Så jag börjar väl enkelt!

Det har även börjat förberedas i korridorer och trappor, lite läskig känsla faktiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards