isvarmt

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Linda Jonasson - 25 november 2012 15:30


Har inte så mycket att skriva om helgen

såhär i efterhand, men jag kan försöka.


Lördagen och Söndagen som blev spenderade

i Sandviken var delvis jättebra, delvis långtråkiga.

Jättebra, för alla aktiviteter och allt som gjorde helgen

till det den var, långtråkig för att jag ändå längtade hem.


Dagarna började kl 09.00 med att Victor väckte mig på

valfritt sätt, och sen blev det frukost. Båda dagarna
innehöll föreläsningar, lördagen i större utsträckning dock.


På lördagen hade vi fyra stycken föreläsningar.

1: NBV med Camilla. - Den var lite långtråkig, hade redan hört

allting väldigt många gånger innan..
2: Fake Free med Linnéa Manzanares - Väldigt bra!
3: Hur blev vi stora? med Sergio Manzanares - Också väldigt bra!
Handlade om hur Gävleborgs distrikt kunde bli så stora.

4: Värvning med Niklas Claesson. - Mycket givande och kul.


Under lördagen lyckades jag även dansa Poledance med
dom som ville, Dricka drinkar från den alkoholfria baren,
Bli svälld i halsen av att av misstag dricka ananasjuice,

Få ett fint armband av Cammen, Leka med människor
som jag inte sett på väldigt länge, och prata med Ange.



Söndagen bestod av en föreläsning om narkotika och
polisarbete med en man som jag tror heter Walter.
Kan ha hetat något annat också.


Runt 13.30 gick jag ifrån UNF och hem, för att träffa min pappa.
Det kändes väldigt bra att få se honom igen, att alls
få träffa min familj igen kändes bra. Vi fikade
och pratade, och jag försökte fixa film till datorn.



Sen var det dags att åka. Jag åkte med tåget 16.45 från Sandviken
och var framme i Göteborg ca 21.00

Bra helg i allmänhet, vissa delar bättre än andra.

Det var skönt att komma hem iallafall.

Slippa saknaden hit.



Bilder från lördag och söndag:

.

.

.

.



                                                   

Ovido - Quiz & Flashcards