isvarmt

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Linda Jonasson - 2 september 2013 17:50


"Som ett obehagligt allvar, drar sig höster in i stan"


Jag har väl egentligen tänkt skriva om hur allting går i skolan,

men det känns inte som att det egentligen är så viktigt

för er att läsa, eller för mig att berätta om.

Men det går faktiskt väldigt bra. Det är egentligen rätt kul.


Förra veckan var jag otroligt förkyld, hostade och hade kraftigt

ont i halsen nästan hela veckan. Men det var rätt tur att det kom då

och inte den här veckan eftersom vi bara mjukstartade med alla

kurser och lektioner. Vi gick mest igenom vad som skulle komma

under året, vad exakt vi ska göra och läsa.

Fick även min mycket efterlänktade almanacka så jag kan äntligen

skriva upp saker som ska hända, Skönt!

.

.

.

Men nu har denna vecka börjat och vi kör igång hårt. 

Idag har jag haft svenska med Hans och Matte med Cariina.

Jag och Pimpim fick jobba ensamma tillsammans, och jag tror nästan

att jag kan fixa matten detta år. Hurray!


Resterande tid av dagen har ja suttit på elevkårsårsmöte och

umgåtts med grabbarna. Några från klassen och deras vänner.

Det var nog det bästa som har hänt idag faktiskt.


Jag vet inte, vad mer borde jag skriva om?

Mamma, vad vill du läsa om? 


                                       

Ovido - Quiz & Flashcards