isvarmt

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Linda Jonasson - 6 september 2013 20:00


Idag var klassen ute på ännu ett äventyr tillsammans!

Inte i göteborg, men i kanoter på väg till och från Råda Säteri!

Det var jättekul att paddla, och det var jättetrevligt att

vara vid råda säteri med klassen.

Jag har nämligen insett att min klass är helgrym på 

alla sätt och vis. Jag kommer nog trivas resten av året!


Vi grillade korv, spelade kubb och kastade frisbee. 

Sen slöade vi mest på bryggan och snackade skit. 

Det var så otroligt trevligt att sitta där i solen, och ha människor

omkring mig som ville kasta frisbee med mig osv.


Sen när vi paddlat tillbaka till skolan så tog jag mig en sväng

in till Göteborg tillsammans med Casper och Leo, som under största

tiden hade min kamera och fotade varandra medan jag

hade M i telefonen. Sista samtalet, som inte skulle bli det sista ♥




 

Oliver och Amy.


   

Casper och Anna.


 

Pimpim och Gollie.


 

Pimpim.


 

Pimpim.


 

Anna.


     

Casper.



 

Oliver.


   

   

Casper och Leo.


Ovido - Quiz & Flashcards