isvarmt

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Linda Jonasson - 14 september 2013 20:00



Idag följde Joakim och Anders med mig ut och fotograferade lite

medan jag åkte fram och tillbaka på Bigfoot, och någon sväng

runt slottet. Kanske tog en sväng ner till Pontus också.


Det gick superbra med precis allting.

Förutom slutet av min åkning,när jag bestämde mig för att

råka tvärnita efter att ha fixat alla backar sittandes, halvvägs ner

till centrum för Andra gången idag. Tvärnita aldrig på en longboard.

Det går fort. Sen inte alls. Inte alls skönt men det gjorde inte ont.



Foton tagna av Joakim Krantz
redigerade av mig.





                     
 

Av Linda Jonasson - 14 september 2013 11:00


Veckan har varit mycket trevlig. Men Gårdagen var en grym dag!

Förutom studiebesöket på stadsarkivet, som kunde ha varit

mycket mer intressant än vad det faktiskt var, tyvärr.

Men på eftermiddagen tog jag mig in till Göteborg 

och köpte mig en alldeles egen longboard!

Inte den jag har tittat på, men en minst lika trevlig!


Så nu sitter jag med fötterna vilandes på den och

ska alldeles strax byta om dra ut på en rundtur runt området.

Vågar kanske inte ta mig an den lilla lilla backen än,

men det kanske går till nästa helg! :)

Ska försöka få upp en video och bilder här sen, 

Men hemsidans bild på brädan får duga sålänge!


 

Ovido - Quiz & Flashcards