isvarmt

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Linda Jonasson - 26 september 2013 13:44


Igår tog jag, Jocke och Chilli en dag i Göteborg för

att shoppa, komma bort från skolan och bara ha

en dag tillsammans vi tre. Så skönt!

Det är värt så mycket mer än vad man tror att bara

få komma iväg från skolan. Vi är ju ändå här 24/7.


Vi lyckades få skjuts av Lee och Casper in.

Först stannade vi till på Vasa Gaming där grabbarna

köpta magic-kort. Vi var där ett bra tag, men runt

16 drog vi vidare mot Hollywood (stället jag köpte brädan på).

Killen som jobbade fick ta en titt på brädan efter

krocken jag gjorde med två bilar förra helgen. 

(Jag har inte skadat mig, men brädan har ont)

Han skruvade fast allt som var löst, Och jag kan ha råkat

passa på att köpa nya däck till brädan för 300kr.

Dom matchar nu jättefint och jag är jättenöjd <3


Vi handlade även kläder, massa annat smått,

bland annat smink och shampoo till mig!

piercade ögonbrynet på Joakim och åt middag

på Burgerking tillsammans. En supervärd dag

att inte spendera hemma. ♥ 



     


Shampoo och balsam från LUSH. Äntligen kan jag
tvätta håret och det håller sig fint och fräsht mer än 

en natt ♥ Lätt värt pengarna, Alla gånger.
Sen att det luktar sjukt gott är bara ett plus!




Nytt klistermärke på home-knappen så den
kanske går att klicka på som det är tänkt! :)

Det var många i samma förpackning, men katten
var sötast, så den fick vara först. 



     


Ny tjocktröja från herravdelningen på H&M, samt
en mössa från Carlings. Nu är jag svart och snygg igen,
och aldrig behöver frysa om öronen!



      



Nya fina lila däck på brädan!! 

Så mycket bättre än dom vita/smutsgulgråbruna som 

satt på innan. Dessa är även lite smalare, men rullar

helt galet skönt! :)




Matchade lila nagellack var ett måste. 
Tvångstankar, tror jag.





Sen idag (Torsdag) låg det ett kuvert i min brevlåda,
från min älskade Cicki! Åh, hela dagen blev så kanonbra!

Inte nog med att det låg ett mysigt brev i kuvertet,

så låg där även ett jättefint änglasmycke ♥

Och inte nog med det, Det är även LILA! Matchande med

brädan och allting annat!! :) Det sitter nu på halsbandet

som jag inte har tagit av mig sedan min tjugoårsdag.


Tack Cicki, Jag saknar dig!


 

Ovido - Quiz & Flashcards