isvarmt

Alla inlägg under november 2012

Av Linda Jonasson - 6 november 2012 23:34



Tiden går fort. Inte långt kvar nu, tills antalet av dagar sedan flytten har blivit tresiffrigt.. Känns både bra och fel.



Jag orkar inte riktigt skriva ikväll, men kan säga att det är meningen att texten för mobil-läsare har bytt färg. För allting utom det vita har bytt färg, form, mäster, stil.
Jag orkade äntligen fixa bort allt rosa, är nu ganska nöjd med utseendet.



Jag har även skaffat mig en Twitter, känns lagomt onödigt egentligen. Förstår inte riktigt vad det ska vara bra för..


Trött tjej behöver sova efter en mycket lång skoldag och dag i övrigt.
Vi hade först många timmar med Linda Tjällden om vit jul. Det var väldigt kul och intressant, hon var trevlig. - efterlunchen bestod av pedagogik. Inte lika kul eller intressant. Knappt alls faktiskt.
Tappade mycket av begripligheten i allt, och på den vägen försvann meningsfullheten också..



Jag åkte in till Göteborg och dels hämtade min dator som nu är lagad (yey!) men handlade en hel del också, tyvärr. Jag köpte
Sprayfärg till håret inför halloweenfesten.
En parfym (Playboy, luktar tokgott)
Tre nagellack (vitt, topplack, matt topplack)
Godis
Vykort



Nu ska jag försöka sova. Ska upp tidigare ön vanligt imorgon. Inte skönt.
Sov gott och Godnatt.



Förlåt Elon för bilden, PAYBACK'S A BITCH :)


Ovido - Quiz & Flashcards