isvarmt

Direktlänk till inlägg 18 mars 2013

Dag tvåhundraelva.

Av Linda Jonasson - 18 mars 2013 06:58


06:58 och vi sitter på Örnsköldsviks centralstation.

Jag äter kex och dricker cola, D pratar i telefon.

Kissnödig, Men orkar inte gå på toa. Jag kan

faktiskt vänta ett tag, Elin kommer snart.


Tågresan gick helt okej ändå. Inte som förväntat.

Jag slocknade så fort jag ställt undan datorn,

och glömde vinka till Gävle när vi väl stannade där.

Vid 02.något så vaknade jag i panik och tänkte att

vi hade passerat Övik redan, plus att tåget körde

så jäkla fort och svängit att jg blev yr.

Det tog dock en kvart innan jag kollade på klockan

och konstaterade att klockan inte alls är fem utan två,

så jag somnade om igen. Åka nattåg, Check!

.

.

.

Nu väntar som sagt fem dagar i Örnsköldsvik

tillsammans med D och E. Jag vet ännu inte riktigt

vad jag ska göra som arbetsuppgifter, men det visar

sig nog när Thomas hämtar oss klockan 8.


Jag och E kommer att bo på ett vandrarhem i stan

under dessa dagar, vilket känns helt okej än så länge.

Jag har ju dock inte sett vandrarhemmet än, 

men jag hoppas att det inte är alldeles för äckligt.

.

.

.

07:31 och E har kommit hit. 

Humorn har ökat, och tystnaden har minskat.

Nu är det inte långt kvar tills Thomas kommer hit.

Jag bara hoppas med hela min själ att han har

plats i bilen för våran packning.. Återstår att se.


Nu ska jag stänga av datorn och packa ner den.

Vi hörs och ses och sånt! Ciao ~ 

.

.

.

.

     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Jonasson - 30 juni 2015 16:22

  Jag gör ett försök till att byta bloggportal.  Flyttar över till Nouw.com/isvarmt   Detta för att bloggplatsen inte funkar superskönt i telefonen, vilket kommer vara nästan ett måste inför allt som händer nu framöver.   I värsta fall ...

Av Linda Jonasson - 5 juni 2015 10:15

Seg uppdateringså jag får fullfölja med en sån där ful lista.   Namn: Linda JonassonPiercingar: Tre i läppen, En i tungan, Industrial, Tre hål i öronen. Tatueringar: Två smileysar på handlederna, En text längs ryggraden och ett SAIK-S på foten.Lä...

Av Linda Jonasson - 17 maj 2015 23:15


     

Av Linda Jonasson - 22 april 2015 23:47

TvåtusenfemtonEtt år som är på min sida.   Lång tid har gått in på det nya året. Dagarna blev till veckor, och från ingenstans blev veckorna till månader och alldeles strax är april över och det blir maj. Nästan ett halvår har gått och jag ska va...

Av Linda Jonasson - 20 april 2015 21:30

  Kungsträdgårdenoch fantastiska körsbärsträd!   Idag tog jag en sväng till Kungsträdgården efter jobbet. Köpte mig lite choklad och en glass, och bestämde mig för att göra precis som "alla andra i Sthlm" och fotografera körsbärsträden. Kanske ...

Ovido - Quiz & Flashcards