isvarmt

Direktlänk till inlägg 23 september 2013

Dag trettiosju.

Av Linda Jonasson - 23 september 2013 23:23

Hej! Eftersom jag sällan uppdaterar bloggen och så,

så tänkte jag fylla på med en sån här fjollig lista.




Namn: Linda Jonasson
Piercingar: Tre i läppen, En i tungan, Industrial, Tre hål i öronen. 
Tatueringar: Två fulsöta smileysar på handlederna.
Längd: 172 cm säger mitt pass.
Skostorlek: 37-39 beroende på skomärke.
Hårfärg: Försök till svart, men typ brunrödsvart-nånting.
Är du kär i någon: Jag vet inte.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Näe, egentligen inte. 
Tycker andra att du är attraktiv: Dom borde tycka det!
Vilket shampoo använder du: INGEN aning. Det är vitbrun flaska.
Vilken parfym använder du: Playboy, Puma, Puma, Puma, PUMA.
Vad är du rädd för: Döden.
Gillar du att tvätta: Nej, men doften av nytvättat gör det värt det! 
Gillar du Berg-och-Dalbana: JA! Astaggad på Helix som kommer 2014.



SENASTE…
Låten du lyssnade på: Känn ingen sorg - Håkan Hellström. ♥
Låten du hade på hjärnan: Bury me deep inside - HIM.
Låten du laddade ner: Har inte laddat ner musik på jättemånga år..
Personen du ringde: Minns inte, Kan ha varit mamma.
TV program du tittade på: The Simpsons.
Personen du tänkte på: Mamma.

 

 

FAVORIT…
Mat: Mammas hemgjorda.
Låt: Har ingen favoritlåt, Men Känn ingen sorg peppar!
Sak att göra: Pyssel och dans.
Sport: Poledance och dans.
Dryck: Iskal mjölk, Vatten, Cola, färskpressad apelsinjuice.
Kläder: Snygga.
Film: Den gröna milen, Skicka vidare, P.S I love you.. Listan kan bli lång.
Bil: Audi R8, 2013, Vit. ♥

SENASTE…
Bok du läste:
 Gräspojken. Måste läsas klart innan 15e..
Personen du fick mail av: Bokus.se.
Personen du fick brev av: Min fina fina underbara älskade Lisa!
Personen du fick sms av: Sebastian.

ÖVRIGT…
Vad har du gjort idag: Ätit frukost, Gått i skolan, Pysslat, Pluggat,

Kollat på film, gjort och ätit mat, Sovit, gosat, pratat, pluggat ännu mer.
Var det kul: En del av det, ja!
Gillar du att slåss: Absolut. Men inte på någon. 
Vad ska du göra ikväll: Kvällen är över, natten är ung. Jag ska sova.
Är du seriös: Nu? Alltid? Någonsin? INGEN VET.
Vad är du allergisk mot: Norrländska mygg, Ananas, Jobbiga människor.
Var har du ont: Smalbenet. Krockde med bordet. Tre gånger, på samma ställe..
Använder du hårspray: Inte längre, Någonsin. 
Kan du stå på händer: Jag lär mig, sakta men säkert.
Favoritserie: Jag har nog ingen sådan tyvärr. HIMYM kanske. 

ÖVRIGT MER…
Salt eller socker: 
Till vad? Salt till maten, socker i muffins.
Gillar du ketchup: 
Nja.
Är du glad nu: 
Lite grann, ja..
Var du glad igår: 
När jag var med V var jag lycklig enda in i själen.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: 
Ja typ.
Vad dansar du till: ALLTING.
Stockholm är: ungefär tre timmar bort.
Kan du sjunga: Alla kan sjunga, Sen hur fint det är, är en helt annan sak. 
Mer värt än guld: Diamanter.
Spaghetti eller makaroner: Båda två, fast inte samtidigt.
Ett land jag helst vill besöka: England, Skottland, Irland, USA, allting?
Ska bli skoj: Höstlovet blir nog kaoz.
Ska inte bli skoj: Höstlovet blir nog kaoz. 
Sparar till: Överlevnad.
Väntar på: Mirakel och lycka.
Pålägg som gäller: smör och dansk pepparsalami ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Jonasson - 30 juni 2015 16:22

  Jag gör ett försök till att byta bloggportal.  Flyttar över till Nouw.com/isvarmt   Detta för att bloggplatsen inte funkar superskönt i telefonen, vilket kommer vara nästan ett måste inför allt som händer nu framöver.   I värsta fall ...

Av Linda Jonasson - 5 juni 2015 10:15

Seg uppdateringså jag får fullfölja med en sån där ful lista.   Namn: Linda JonassonPiercingar: Tre i läppen, En i tungan, Industrial, Tre hål i öronen. Tatueringar: Två smileysar på handlederna, En text längs ryggraden och ett SAIK-S på foten.Lä...

Av Linda Jonasson - 17 maj 2015 23:15


     

Av Linda Jonasson - 22 april 2015 23:47

TvåtusenfemtonEtt år som är på min sida.   Lång tid har gått in på det nya året. Dagarna blev till veckor, och från ingenstans blev veckorna till månader och alldeles strax är april över och det blir maj. Nästan ett halvår har gått och jag ska va...

Av Linda Jonasson - 20 april 2015 21:30

  Kungsträdgårdenoch fantastiska körsbärsträd!   Idag tog jag en sväng till Kungsträdgården efter jobbet. Köpte mig lite choklad och en glass, och bestämde mig för att göra precis som "alla andra i Sthlm" och fotografera körsbärsträden. Kanske ...

Ovido - Quiz & Flashcards