isvarmt

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Linda Jonasson - 18 december 2012 16:00


Rubrikerna börjar bli lite väl långa nu,
och dagarna blir allt fler och fler. 


Det har varit en väldigt lång dag, men det
har varit en effektiv dag från start till slut.
09.00 åker Björn, Jag, Peppi (pepparkaksgubben),
Elin, Victor och Maria till Nordstan för att
ställa iordning vårat bord inför kampanjen
Vit Jul. Våran plan var att få ihop 650st 
ställningstaganden på Nordstan, Och det gick faktiskt
väldigt bra. Slutresultatet för dage blev 582.
Det fanns glögg i två olika sorter, Hemgjorda
och köpta pepparkakor, Ansiktsmålning och
väldigt glada och trevliga Projektbildare på plats.
Jag slutade 14.00, och då gick jag och Elin
runt lite i väntan på Victor - Och sen åkte vi hem.


Lyckades även shoppa under min rast mellan 10
och 11. Det blev en BH med matchande trosor,
En tshirt och en tjocktröja. Allt lyckades bli
i grön-blått. Det var inte riktigt meningen, men
det var snyggt. 


Vi gick även rakt in i kaoset med alla dessa ungdomar
och poliser i bråk med hela instagram-grejen..
Det var galet många polisbilar på plats, Ridande poliser
samt en polishelikopter. Och satan vad ungdomar.
Det var sjukt. Men det försvann lika fort som

vi upptäckte det. Läskigt, men rätt häftigt.




Mellan 16 och 22 någon gång så tvättade jag.
konstant. Alla mina kläder tvättades.
Helt sjukt hur mycket kläder jag har verkligen.
Under tvättiden kollade jag även på Big Fish.
Jag har sett den förut men för rätt länge sedan.
Jag uppskattade filmen väldigt mycket mer nu
än vad jag gjorde förra gången, Och den är
riktigt fin. 


Efter tvätten var det direkt till sömnen och
drömmarnas värld. Sliten och trött.



Ovido - Quiz & Flashcards