isvarmt

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Linda Jonasson - 28 december 2012 13:52


Det är inte många dagar kvar av året tvånolletttvå.

Tjugoåttonde december idag, och jag läste något
som kändes helt fantastiskt. En kort mening, som sa mycket.

"Har du något otalt med 2012, så ta det nu."

Det fick mig att tänka efter.
Jag kan inte ta ännu ett år med skit.

Det nya året ska fan bli bra på riktigt.


Jag har gjort mig av med allt som inte känns bra,
Och om två timmar lämnar jag staden som är
alldeles för liten för mig att flaxa i.
Nyår kommer att firas på ett slott i Mölnlycke,

Med nya människor, nytt liv, En ny verklighet.

Och ikväll är jag äntligen hemma igen.




Jag har även köpt The Notebook, Två helt underbara
anteckningsböcker med tomma sidor utan ränder.

Omslagen täcktes av Danny Saucedo och Lisa Miskovsky.

Eftersom det var så att jag inte fick välja
fritt mellan vilka två det var, Så fick det bli dom två.

Gillade Lisas omslag, Så Danny fick följa med på köpet.

Men jag gillar att stödja just Friends. :)







Jag vet att uppdateringen har varit dålig.
Men väl på tåget ska jag uppdatera tidigare
inlägg med foton, och jag ska skriva klart
och skicka iväg inläggen som fattas.


Don't worry.

Ovido - Quiz & Flashcards